.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییر در برنامه قطارهای مسافری شمال

 به دلیل عملیات تعویض ریل در محور بندر ترکمن –گرگان از تاریخ 21/8/93 بمدت ییست روز ، قطارهای مسافری ریل باس پل سفید – گرگان و بالعکس فقط تا ایستگاه بندر ترکمن سیر میکند.همچنین مبدا حرکت این قطارها از ایستگاه بندر ترکمن می باشد.

 به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال برنامه حرکت قطارهای مسافری ریل باس گرگان پل سفید 1 و 2 به دلیل انجام ریل گذاری محور بندرترکمن گرگان با اندکی تغییر از روز چهارشنبه مورخ 21 / 8 / 93 اعمال خواهد شد.

این گزارش می افزاید: حرکت قطارهای مسافری ریل باس گرگان پل سفید بمدت 20 روز همه روزه از مبداء ایستگاه بندر ترکمن ساعت 33 :4 بامداد می باشد و برگشت این قطار که از ایستگاه پل سفید همه روزه ظهر ساعت00 :13 حرکت می نماید تا مقصد بندر ترکمن در ساعت 16 : 16می باشد.

همچنین لازم به ذکر است قطار مسافری ریل باس پل سفید گرگان نیز بمدت 20 روز همه روزه حرکت از مبداء پل سفید ساعت 45 :05 بامداد خواهد بود و انتهای سیر این قطار نیز تا ایستگاه بندرترکمن در ساعت 9 بامداد است. یاد آور می شود برنامه حرکت دیگر قطارهای مسافری راه آهن شمال فعلاً بدون تغییر خواهد بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.